بهترین ویژگی صندلی های اداری

بهترین ویژگی صندلی اداری

آخرین اخبار و مقالات

برای خرید صندلی اداری بهتر است تا می‌توانید وقت صرف کنید. صندلی خوب کیفیت کار را بیشتر و کار را آسانتر خواهد کرد و تاثیر منفی روی سلامت شما نخواهد داشت. در این نوشتار قصد داریم به بهترین ویژگی صندلی های اداری بپردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین صندلی اداری را بخرید

هنگام خرید صندلی اداری هشت فاکتور را مدنظر قرار دهید. این فاکتورها عبارتند از:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • پشتی مناسب و قابل تنظیم
  • نگهدارنده قوس کمر
  • اندازه استاندارد
  • نشیمنگاه مناسب
  • دستگیره
  • چرخ‌ها

قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی اداری

ارتفاع صندلی باید متناسب با قد کاربر تنظیم شود. تنظیم ارتفاع صندلی اداری با استفاده از اهرم پنوماتیک به راحتی انجام می‌شود پس دنبال صندلی باشید که دارای چنین اهرمی است.

بیشتر بخوانید:
چطور یک صندلی اداری خوب بخریم

پشتی مناسب و قابل تنظیم

تکیه‌گاه و پشتی صندلی باید قابلیت تنظیم و حرکت به جلو و عقب را داشته باشد. علاوه بر این اهرم قفل پذیر پشتی سبب می‌شود تا از حرکت ناگهانی آن به جلو و عقب جلوگیری شود.

نگهدارنده قوس کمر

کاربر حین نشستن باید احساس راحتی کند و قوس کمر در حالت استاندارد باشد. نگهدارنده قوس کمر، ستون فقرات را حین نشستن در حالت طبیعی قرار می‌دهد. نگهدارنده باید طوری باشد که حین کار، کمر کمترین خمیدگی را داشته باشید.

اندازه استاندارد

برای خرید صندلی اداری باید به سایز آن (عمق و عرض) توجه کنید. برای افراد بلند قد، صندلی اداری با عمق زیاد و برای افراد با قد متوسط، صندلی با عمق استاندارد و متناسب توصیه می‌شود. در حالت استاندارد و ایده‌آل، زیر زانو باید 5 تا 10 سانتی‌متر با صندلی فاصله داشته باشد. قابلیت تنظیم شیب صندلی نیز بسیار مهم است.

نشیمنگاه صندلی اداری

بافت باز نشیمنگاه صندلی از افزایش حرارت جلوگیری می‌کند. پارچه بهترین گزینه برای داشتن نشیمنگاهی عالی است. تعادل در سفتی و نرمی نشیمنگاه امکان کار در ساعت‌های طولانی را بدون خستگی و در کمال راحتی فراهم می‌کند. کاربر هنگام نشستن باید به همه‌ی تنظیمات صندلی دسترسی داشته باشد.

دستگیره صندلی اداری

قرارگیری دست روی دستگیره صندلی اداری سبب کاهش فشار در گردن و شانه‌ها می‌شود. دستگیره صندلی هم باید قابلیت تنظیم داشته باشد.

چرخ‌ ها

روانی و سهولت حرکت چرخ‌ها نقش بسیاری در کیفیت صندلی دارد. حرکت چرخ‌ها تسلط به میز و محیط کار را افزایش می‌دهد. نوع چرخ صندلی بسته به کف محیط کار است.

با توجه به این چند مورد می‌توانید بهترین صندلی اداری را خریداری کنید. علاوه بر قیمت صندلی اداری کیفیت و ویژگی‌های صندلی را هم مدنظر قرار دهید. گروه مبلمان و صندلی اداری اجلاس بهترین گزینه‌ها را پیش‌روی شما قرار خواهد داد. برای اطلاع از جدیدترین محصولات اجلاس و مدل‌ها و بهترین قیمت‌ها با ما تماس بگیرید.